Small Group Trainingen

Intensief en efficiënt trainen, in kleine groepen van maximaal 12 personen en altijd onder begeleiding van een (Personal) Trainer of Fysiotherapeut. In 30 minuten train je je hele lichaam bij Fit en Gezond Oudenbosch. Wekelijks bieden wij meer dan 100 lessen small group training aan, dus altijd een small group training die bij jou past op een moment dat het jou uitkomt. De trainer zorgt ervoor dat jij op de juiste manier traint en zo sneller jouw resultaten behaalt. De sfeer tijdens de trainingen is ongedwongen, iedereen is bij ons welkom. De les doe je samen, zo bereik je nog meer! Of je nu komt om te ontspannen, je conditie te verbeteren, voor de ‘fun’ of om spieren te versterken: wij zorgen voor een les waar je met een goed gevoel naar buiten stapt.
Door je trainingen van tevoren in te plannen heb jij een stok achter de deur.
Twijfel je welke training het beste bij jou past? Verantwoord en goed trainen staat bij Fit en Gezond voorop. Daarom krijg je in een uitgebreid assessment waarna je een advies krijgt welke training het beste bij jou en bij jouw doelstellingen past. Zie hier het rooster. Reserveren voor de trainingen kan via de app.
Samen werken aan je gezondheid, zeker nu!

SMALL GROUP TRAINING: SAMEN SPORTEN MET AANDACHT OP MAAT

Twijfel je welke training het beste bij jou past? Verantwoord en goed trainen staat bij Fit en Gezond voorop. Daarom krijg je in een uitgebreid assessment waarna je een advies krijgt welke training het beste bij jou en bij jouw doelstellingen past. Zie hier het rooster. Reserveren voor de trainingen kan via de app. Samen werken aan je gezondheid, zeker nu!

BBB

Ben jij iemand die graag in een gezellige en uitdagende sfeer aan een fittere en gezondere versie van jezelf wil werken? Dan is onze BBB-les iets voor jou! Tijdens de BBB-les ligt de focus op de drie belangrijkste b's van je lichaam, namelijk de Buik, Billen en Benen!
Nieuw! BOKS meet en NEXTROUND YOUTHBOKS. Meer info hierover kan je vinden bij Boksen Oudenbosch. De les Boks is een les waarin je je zowel mentaal als fysiek helemaal kan laten gaan.
Cardiovasculair tot de grens gaan in 30 minuten. Dit is het dominante hoofddoel in onze ''CARDIOFIT'' les.
Wil jij jouw lichaam fitter en sterker maken met een laag risico op blessures in een prettige en sociale sfeer? Door kracht, snelheid en uithoudingsvermogen te combineren in onze circuitlessen wordt jouw lichaam op een uitdagende manier belast.
Heb je zin om een half uur heerlijk te dansen? Salsa, merengue en nog andere dansstijlen komen tijdens deze les aan bod.
Functioneel, gevarieerd bewegen op hoge intensiteit! Tijdens FITCROSS belast jij alle aspecten van een Fit en Gezond lichaam op hoge intensiteit. Kracht, lenigheid, flexibiliteit en uithoudingsvermogen worden op een uitdagende manier aangesproken in een constant variërende les.
Functionele bewegingen op hoge intensiteit belasten om deze in het dagelijks leven gemakkelijker uit te kunnen voeren! Tijdens onze Funxtion lessen belasten we in een (per maand) aanhoudend karakter op hoge intensiteit verschillende functionele bewegingen gericht op het gehele lichaam.
Hardlopen, een heerlijk moment om je hoofd leeg te maken. Het is enorm goed voor je conditie, je spant bijna elke spier in het lichaam aan tijdens het lopen van 5km, je kan je grenzen verleggen in het verbeteren van je snelheid maar ook in het verlengen van je afstand.
Hatha yoga is de meest bekende vorm, waarbij er een serie houdingen wordt uitgevoerd om de energie beter door het lichaam te laten stromen.
KLUCS: KLUCS staat voor: K: Kracht L: Lenigheid U: Uithoudingsvermogen C: Coördinatie S: Snelheid Deze termen worden de grondmotorische eigenschappen genoemd.
Neem jij wel eens de tijd om echt te ontspannen en gewoon even niks te doen? Tijdens onze ontspanningsles hoef je alleen maar te ontspannen.
Pilates is een les waarbij houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling en focus op lichaam en geest het uitgangspunt is. Tijdens de effectieve trainingen worden alle spiergroepen versterkt en gerekt om niet alleen een sterk maar ook soepel lichaam te krijgen.
Klassiek ouderwets ijzers smijten, met een strakke periodisering en de juiste begeleiding. Daag jezelf middels krachttraining uit om een zo sterk mogelijk fysiek fundament voor jouw lichaam te ontwikkelen.
Rugpijn komt veel voor in Nederland. 50 - 80% van de volwassenen maken in hun leven één of meerdere keren een episode van lage rugpijn door (KNGF, 2021). Misschien heeft u het zelf ook weleens meegemaakt, u probeert iets te pakken en 'pats' het schiet in de rug.
Bewegen kan bijdragen om gezondheidsproblemen te voorkomen en het houdt je fit en soepel. Tijdens de lessen wordt gewerkt aan uw conditie, mobiliteit, kracht, coördinatie en balans dmv aerobics, dans en spierversterkende oefeningen.
Ben jij een van de vroege zondagochtend vogels of wil je graag de zondag fris en actief beginnen? Iedere zondagochtend tussen 8:30 en 9:30 zet onze trainer een gevarieerde circuit training gericht op kracht en conditie klaar.
Yang yoga is juist wel actief. Bij deze les staan kracht, actief en dynamiek voorop. Deze vorm maakt je sterker en leniger en je krijgt er een betere conditie van.
Bij yin yoga hoef je niets actiefs te doen om in de houding te komen. Juist door niets te doen, gebeurt er wat. Door je helemaal aan de houding over te geven en wat langer in de houding te blijven zal je voelen dat er ruimte ontstaat. Lichamelijk en geestelijk.
Yogalates is een leuke, uitdagende les. Yogahoudingen worden afgewisseld met pilatesoefeningen. De les bevordert je lenigheid en versterkt je spieren.
Wil jij jouw kind verantwoord laten groeien naar fysieke volwassenheid? En hun uithoudingsvermogen, kracht, balans en behendigheid laten ontwikkelen? Schrijf je kind dan nu in voor onze YoungStarz waarin onze trainers op een leuke, gezellige en verantwoorde manier het lichaam voorbereiden op activiteiten welke zij in het dagelijks leven tegen komen.

Vraag hier je gratis proeftraining aan.

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op!

"*" geeft vereiste velden aan

Neem je iemand mee?*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.